Bioolymbus

Bioolymbus

Πρασόπιτα


Η πρασόπιτα είναι μια ιδιαίτερη συνταγή με χαρακτηριστική και πλούσια γεύση που διαθέτει φανατικούς φίλους.


Οι πίτες γενικά, πάντοτε υπήρξαν βασικό κομμάτι της διατροφής των Ελλήνων από την αρχαιότητα. Η γέμισή τους διέφερε ανάλογα με την εποχή και με τα διαθέσιμα εποχιακά λαχανικά. Η πρασόπιτα ειδικά, είναι μία πολύ καλή επιλογή για πρόγευμα.
 
Το πράσο

Το πράσο είναι ένα λαχανικό το οποίο είναι πλούσιο σε πολλές βιταμίνες.


Ειδικότερα, είναι πλούσια πηγή των Βιταμινών Α, C και Κ και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνει εξαιρετικά καλό στην υγεία του δέρματος αλλά και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Επίσης, το πράσο περιέχει αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, οι οποίες ενισχύουν την υγεία του εντέρου και το αίσθημα κορεσμού.
 
Υλικά που θα χρειαστείτε για την πρασόπιτα
 
  • Ένα κιλό πράσα
  • Μισό κιλό φύλλο έτοιμο
  • 250 γραμμάρια τυρί φέτα
  • 250 γραμμάρια ανθότυρο
  • Δύο φρέσκα κρεμμυδάκια
  • Ένα φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο
  • 3 αυγά
  • Αλάτι, πιπέρι και άνηθο
  •  
Πώς να φτιάξετε την πρασόπιτα

Πλένουμε και κόβουμε σε ροδέλες τα πράσα και τα κρεμμυδάκια, με ψιλοκομμένο τον άνηθο. Τα σοτάρουμε καλά σε μία κατσαρόλα και αφού μαραθούν, τα ρίχνουμε στο τρυπητό να στραγγίξουν καλά.

Στη συνέχεια, τα ανακατεύουμε με το ανθότυρο, τη φέτα, τα αυγά, δύο κουταλιές της σούπας από το λάδι, το πιπέρι και το αλάτι και στρώνουμε τα μισά φύλλα λαδωμένα. Ρίχνουμε όλο το υλικό στη μέση και κατόπιν στρώνουμε και τα υπόλοιπα φύλλα, αφού τα λαδώσουμε και αυτά.

Χαράζουμε την πρασόπιτα και την βάζουμε στο φούρνο, που έχουμε προθερμάνει στους 250 βαθμούς. Αφήνουμε την πίτα να ψηθεί για περίπου τρία τέταρτα της ώρας.

Καλή απόλαυση!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια