Πώς να βελτιώσετε το κυκλοφορικό σας σύστημα... - BIO OLYMPUS - Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

Breaking

BIO OLYMPUS  -  Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

«Κάλλιον του θεραπεύειν,το προλαμβάνειν!»


Ads

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2022

Πώς να βελτιώσετε το κυκλοφορικό σας σύστημα...


Πώς να βελτιώσετε το κυκλοφορικό σας σύστημα για να μπορούν τα κύτταρα στο σώμα σας να πάρουν όλο το οξυγόνο και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται.


Πώς να βελτιώσετε το κυκλοφορικό σας σύστημα

Γιατί χρειάζεστε καλή ροή αίματος


Είναι δύσκολο να το πιστέψετε, αλλά το σώμα σας έχει περίπου 60.000 μίλια αιμοφόρων αγγείων. Μαζί με την καρδιά και τους άλλους μυς, αποτελούν το κυκλοφορικό σας σύστημα. Αυτό το δίκτυο μεταφέρει αίμα σε κάθε γωνιά του σώματός σας. Αλλά, όταν η κυκλοφορία σας είναι κακή, επιβραδύνει ή εμποδίζει τη ροή του αίματος. Αυτό σημαίνει ότι τα κύτταρα στο σώμα σας δεν μπορούν να πάρουν όλο το οξυγόνο και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται.

Πώς να βελτιώσετε το κυκλοφορικό σας σύστημα

Σημεία κακής κυκλοφορίας αίματος


Όταν τα άκρα σας δεν μπορούν να πάρουν αρκετό αίμα, τα χέρια ή τα πόδια σας μπορεί να είναι κρύα ή μουδιασμένα. Εάν έχετε ανοιχτόχρωμο δέρμα, τα πόδια σας μπορεί να αποκτήσουν μια μπλε απόχρωση. Η κακή κυκλοφορία μπορεί, επίσης, να στεγνώσει το δέρμα σας, να κάνει τα νύχια σας εύθραυστα και να κάνει τα μαλλιά σας να πέφτουν. Μερικοί άνδρες, μπορεί, να έχουν πρόβλημα να αποκτήσουν ή να διατηρήσουν μια στύση. Και αν έχετε διαβήτη, οι γρατζουνιές, οι πληγές ή οι πληγές σας τείνουν να επουλώνονται πιο αργά.

Κόψτε το κάπνισμα

Η νικοτίνη είναι το ενεργό συστατικό στα τσιγάρα, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τον καπνό. Βλάπτει τα τοιχώματα των αρτηριών σας και πυκνώνει το αίμα σας πολύ. Εάν καπνίζετε, κόψτε το.

Ελέγξτε την αρτηριακή σας πίεση


Εάν είναι πολύ υψηλή η αρτηριακή σας πίεση, μπορεί να προκαλέσει αρτηριοσκλήρωση, μια κατάσταση που σκληραίνει τις αρτηρίες σας και μπορεί να μειωθεί η ροή του αίματος. Στοχεύστε σε πίεση 120 mmHg συστολική και 80 mmHg διαστολική, αλλά ρωτήστε το γιατρό σας για τους καλύτερους αριθμούς για την ηλικία και την υγεία σας. Ελέγξτε την πίεσή σας, τουλάχιστον, μία φορά το μήνα. Μπορείτε να αγοράσετε ένα πιεσόμετρο στο σπίτι ή να σας παίρουν την πίεση στο φαρμακείο.

Πίνετε πολύ νερό


Το αίμα είναι περίπου μισό νερό. Πρέπει λοιπόν να παραμείνετε ενυδατωμένοι για να το διατηρήσετε σε κίνηση. Στοχεύστε σε 8 ποτήρια νερό την ημέρα. Θα χρειαστεί να πιείτε περισσότερο εάν ασκείστε ή αν κάνει ζέστη έξω.

Σταθείτε όρθιοι στο γραφείο σας

Το να κάθεστε για ώρες κάθε φορά δεν είναι καλό για την κυκλοφορία ή την πλάτη σας. Αποδυναμώνει τους μυς των ποδιών και επιβραδύνει τη ροή του αίματος στα πόδια σας, κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει θρόμβο. Σκεφτείτε να δουλεύετε σε ένα όρθιο γραφείο. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να το συνηθίσετε, αλλά το να σηκώνεστε στα πόδια σας λειτουργεί με τις βαλβίδες στις φλέβες των ποδιών σας, στέλνοντας το αίμα στην καρδιά σας.

Χαλαρώστε

Η γιόγκα είναι μια άσκηση χαμηλού αντίκτυπου που μπορεί να ξεκινήσει τη ροή του αίματος σας. Όταν κινείστε, φέρνει οξυγόνο στα κύτταρά σας. Όταν στρίβετε, στέλνει αίμα στα όργανά σας. Και οι ανάποδες θέσεις μετατοπίζουν το αίμα από το κάτω μισό του σώματός σας προς την καρδιά και τον εγκέφαλό σας.

Ακουμπήστε τον τοίχο με καλό τρόπο

Όταν οι αστραγάλοι ή τα πόδια σας πρήζονται, δοκιμάστε τη στάση της γιόγκα με τα πόδια επάνω στον τοίχο. Ονομάζεται, επίσης, viparita karani και είναι ένας εύκολος τρόπος να στείλετε το αίμα σας προς την άλλη κατεύθυνση. Ξαπλώστε στο πάτωμα ή σε ένα χαλάκι γιόγκα, με τον αριστερό ή τον δεξιό ώμο κοντά στον τοίχο. Γυρίστε το σώμα σας ώστε να μπορείτε να σηκώσετε τα πόδια σας και κουμπώστε το κάτω μέρος σας στον τοίχο. Τεντώστε τα χέρια σας στο πάτωμα με τις παλάμες προς τα κάτω για ισορροπία.

Πώς να βελτιώσετε το κυκλοφορικό σας σύστημα

Αεροβική γυμναστική


Aerobic σημαίνει «με οξυγόνο». Έτσι, όταν τρέχετε, κάνετε ποδήλατο, περπατάτε, κολυμπάτε και κάνετε παρόμοιες ασκήσεις, λαμβάνετε περισσότερο οξυγόνο και το μετακινείτε στους μυς σας. Αυτό κάνει την καρδιά σας πιο δυνατή και μειώνει την αρτηριακή σας πίεση. Βάλτε ως στόχο να ασκηθείτε για 30 λεπτά, 5 έως 7 ημέρες την εβδομάδα. Σπάστε το σε μικρά κομμάτια αν χρειάζεται. Εάν περπατάτε, να ξέρετε ότι οι μέτριες έως έντονες ταχύτητες προσφέρουν τα καλύτερα οφέλη για την υγεία.

Καθίστε οκλαδόν

Αυτή η μορφή προπόνησης ενδυνάμωσης όχι μόνο αυξάνει το αίμα σας, αλλά βοηθά, επίσης, στη μείωση του σακχάρου στο αίμα σας και βοηθά στον πόνο στην πλάτη. Ξεκινήστε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και τα χέρια στα πλάγια. Τώρα λυγίστε αργά στους γοφούς και τα γόνατά σας, αλλά κρατήστε την πλάτη σας ίσια, σαν να κάθεστε σε μια καρέκλα. Καθώς, επιστρέφετε στην αρχική θέση, λυγίστε τα χέρια σας για ισορροπία.

Κάλτσες συμπίεσης

Οι κάλτσες συμπίεσης πιέζουν λίγο τα πόδια σας, ώστε το αίμα σας να κυκλοφορεί σωστά και να επιστρέφει στην καρδιά σας.

Τρώτε περισσότερα λαχανικά και λιγότερο κρέας

Κάντε μια ισορροπημένη διατροφή. Τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά. Μείνετε μακριά από τα κορεσμένα λίπη που μπορούν να βρεθούν στο κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, το τυρί και άλλες ζωικές πηγές. Αποφύγετε το πολύ αλάτι. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος σας σε ένα υγιές εύρος και τη χοληστερόλη και την αρτηριακή σας πίεση υπό έλεγχο και τις αρτηρίες σας καθαρές.

Βουρτσίστε το σώμα σας, όχι μόνο τα μαλλιά σας

Κατευθύνετε το αίμα σας προς τη σωστή κατεύθυνση. Πάρτε μια βούρτσα σώματος με δύσκαμπτες, επίπεδες τρίχες και τρίψτε το στο στεγνό δέρμα σας. Ξεκινήστε με τα πόδια σας και ανεβείτε, χρησιμοποιώντας μεγάλες κινήσεις στα πόδια και τα χέρια σας. Κάντε κύκλους στην κοιλιά και στο κάτω μέρος της πλάτης σας. Το στεγνό βούρτσισμα απαλλάσσει, επίσης, από την ξηροδερμία. Κάντε το κάθε μέρα, ακριβώς πριν το ντους σας.

Πιείτε τσάι ή κάντε μπάνιο

Είναι μια προσωρινή λύση, αλλά το μπάνιο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενεργοποιήσετε την κυκλοφορία σας. Το ζεστό νερό κάνει τις αρτηρίες και τις φλέβες σας να διαστέλλονται, αφήνοντας περισσότερο αίμα να περάσει. Το ζεστό νερό ή το τσάι κάνει το ίδιο, επίσης.



 
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου