Απώλεια βάρους: Πώς να κρατήσετε το κοιλιακό λίπος μακριά αφού το έχετε χάσει - Έξυπνα κόλπα ώστε να μην πάει η προσπάθειά σας χαμένη - BIO OLYMPUS - Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

BIO OLYMPUS  -  Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

«Κάλλιον του θεραπεύειν,το προλαμβάνειν!»


Breaking



Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

Απώλεια βάρους: Πώς να κρατήσετε το κοιλιακό λίπος μακριά αφού το έχετε χάσει - Έξυπνα κόλπα ώστε να μην πάει η προσπάθειά σας χαμένη


Η απώλεια βάρους απαιτεί πολλή σκληρή δουλειά και πειθαρχία. Εάν είστε επιτυχημένοι στο ταξίδι απώλειας βάρους, είναι φυσικό να θέλετε να διατηρήσετε την πρόοδό σας. Και αν έχετε κάνει μια επιτυχημένη προσπάθεια όσον αφορά την απώλεια λίπους στην κοιλιά, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι λόγοι για να θέλετε να το κρατήσετε μακριά. 

Σύμφωνα με το Harvard Health Publishing, το κοιλιακό λίπος βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων και του διαβήτη τύπου 2.

Έτσι, η απαλλαγή από το υπερβολικό λίπος στην κοιλιά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης αυτών των ασθενειών και άλλων καταστάσεων υγείας.


Απώλεια βάρους: Πώς να κρατήσετε το κοιλιακό λίπος μακριά αφού το έχετε χάσει

Εάν, λοιπόν, έχετε χάσει με επιτυχία το επιπλέον λίπος στην κοιλιά σας, πώς θα το κρατήσετε μακριά; Η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής που περιλαμβάνει μια καλά ισορροπημένη διατροφή και επαρκή άσκηση είναι πραγματικά το μόνο που χρειάζεται για να παραμείνετε υγιείς. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά κόλπα που μπορείτε να εφαρμόσετε ώστε να αποφύγετε την ανεπιθύμητη πρόσληψη βάρους. Σύμφωνα με το Eat This, Not That!, είναι σημαντικό να ανταμείβετε τον εαυτό σας για την πρόοδο που σημειώθηκε σε όλους τους τομείς της ζωής σας.

Αλλά αντί να ανταμείβετε τον εαυτό σας με φαγητό, δοκιμάστε εμπειρίες ή υλικά αντικείμενα, όπως καινούρια ρούχα ή μια περιποίηση σπα. Μπορεί, επίσης, να είναι χρήσιμο να παρακολουθείτε τις τροφές που καταναλώνετε, ώστε να αποφύγετε να επιστρέψετε στις διατροφικές συνήθειες που σας έκαναν «κακό». Εάν έχετε αγωνιστεί να διατηρήσετε το βάρος σας κατά το παρελθόν, μπορεί, επίσης, να χρειαστεί να ελέγχετε το βάρος σας μία φορά την εβδομάδα για να δείτε αν έχετε αρχίσει να 
παίρνετε ξανά κιλά. 


Δεν χρειάζεστε επίπεδη κοιλιά για να είστε υγιείς

Όταν μιλάμε για απώλεια λίπους στην κοιλιά, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν χρειάζεται να έχετε ένα ορατό six-pack για να είστε υγιείς. Αν και το να έχεις επίπεδο στομάχι είναι γενικά καλό σημάδι της υγείας κάποιου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι πιο υγιής από κάποιον που έχει περισσότερο λίπος σε αυτήν την περιοχή, εξηγεί το The Healthy. Η γενετική παίζει μεγάλο ρόλο στο πού αποθηκεύουμε λίπος. «Υπάρχουν άνθρωποι που, ανεξάρτητα από το τι, θα είναι βασικά επιρρεπείς στο να έχουν την ίδια κοιλιά με τη μαμά ή τον μπαμπά τους», δήλωσε ο Michael Nusbaum, MD, ιδρυτής των Ιατρικών Κέντρων Nusbaum στο Νιου Τζέρσεϊ.




Οι γυναίκες ιδιαίτερα συχνά δυσκολεύονται να χάσουν λίπος γύρω από το στομάχι τους. Το λίπος στην κοιλιά βοηθά στην προστασία των αναπαραγωγικών οργάνων πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, επομένως είναι συνηθισμένο για τις γυναίκες να αρχίζουν να παίρνουν λίγο λίπος στο στομάχι τους σε νεαρή ηλικία και δυσκολεύονται να απαλλαγούν από αυτό, αναφέρει το Bustle. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι το λίγο λίπος στο στομάχι σας δεν πρέπει να προκαλεί ανησυχία, ειδικά εάν εμπίπτετε σε ένα υγιές εύρος βάρους και κάνετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad