Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Ο καφές σύμμαχος στη φθινοπωρινή προσαρμογή...

Η περίοδος που διανύουμε αποτελεί μια περίοδο προσαρμογής.

Η επιστροφή στην εργασιακή καθημερινότητα είναι για πολλούς δύσκολη και συνοδεύεται πολλές φορές από εύκολη κόπωση, δυσκολία συγκέντρωσης κ.α. Η διατροφή μπορεί να αποτελέσει ένα σύμμαχο στην πιο ομαλή προσαρμογή. Προς την κατεύθυνση αυτή, αρκετά στοιχεία έχουν δείξει ότι ο καφές σχετίζεται με καλύτερη διαχείριση και μείωση της εργασιακής κόπωσης.
Ο καφές αποτελεί μια πηγή καφεΐνης. Ειδικότερα, είδη όπως ο στιγμιαίος καφές, με τον κρύο στιγμιαίο (frappé) να περιέχει με βάση τη συνήθη δοσολογία παρασκευής του (1 ποτήρι νερό περί τα 200 ml και 2 κουταλάκια στιγμιαίο καφέ) περί τα 160 mg και το ζεστό 110 mg. Η καφεΐνη αποτελεί μια ουσία με πιστοποιημένη ενισχυτική δράση για τον εγκέφαλό μας. Ανεβάζει τα ποσοστά νευροδιαβιβαστών στο κεντρικό νευρικό σύστημα, που λειτουργούν ως φορείς εγκεφαλικών σημάτων. 

Επομένως, μας βοηθάει να ξυπνάμε, να σκεφτόμαστε και να μην κουραζόμαστε εύκολα, τόσο σωματικά όσο και εγκεφαλικά. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA) η κατανάλωση 75 mg καφεΐνης συνδέεται με αυξημένη προσοχή και εγρήγορση. Νικήστε λοιπόν την εργασιακή κόπωση με σύμμαχο μια κούπα ή ένα ποτήρι στιγμιαίου καφέ.


Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget