Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

4 πρωινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε δραστικά το άγχος

Για όσους αντιμετωπίζουν έντονο άγχος, τα πρωινά αποδεικνύονται μια δύσκολη υπόθεση. Το να ξυπνάτε αμέσως νιώθοντας έντονο άγχος και γεμάτοι πανικό είναι ένα από τα πιο δυσάρεστα συναισθήματα.
Παραλύει το σώμα και μας κρατά στάσιμους, επειδή μας κάνει να δούμε αρνητικά το υπόλοιπο της ημέρας μας. Ωστόσο, αν υιοθετήσετε ορισμένες αποτελεσματικές πρωινές συνήθειες, μπορείτε να μειώσετε το άγχος και να προσφέρετε στον εαυτό σας μια πιο δημιουργική και αποδοτική θέση απέναντι στη μέρα μπροστά σας.

4 πρωινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το άγχος

1. Σιωπηλή περισυλλογή


Μπορεί να σας τρομάζει λίγο η σιωπή, αλλά η λίγη ώρα απόλυτης σιωπής το πρωί είναι εξαιρετικά πολύτιμη, επειδή σας επιτρέπει να σχεδιάσετε εκ των προτέρων και να βεβαιωθείτε ότι τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά. Η καθαρότητα του νου και ο ανεφοδιασμός ενέργειας αποτελούν πολύτιμα εργαλεία, όταν προσπαθείτε να καταπολεμήσετε το άγχος. Η σιωπηλή περισυλλογή και ενδοσκόπηση θα σας βοηθήσει να το καταφέρετε.

2. Προσχεδιάστε το πρωινό και τα ρούχα που θα φορέσετε

Το άγχος απορροφά τεράστιες ποσότητες πνευματικής ενέργειας. Επομένως, οτιδήποτε βοηθά στη διατήρησή της κάνει τη μεγάλη διαφορά. Ένα από τα ευκολότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσχεδιάσετε πλευρές της μέρας σας, ώστε να είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε το πρωί σας, χωρίς καν να σκεφτείτε.Προσχεδιάζοντας το πρωινό και τα ρούχα σας, μειώνετε τον αριθμό των αποφάσεων που χρειάζεται να πάρετε το πρωί, επιτρέποντας στον εαυτό σας να χαλαρώσει και να ξεκινήσει τη μέρα με μεγαλύτερο έλεγχο.
3. Μην ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις

Συμβαίνουν πολλά άσχημα στον κόσμο αυτό τον καιρό. Όλοι το γνωρίζουμε, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα ακούτε ξανά και ξανά. Είναι βέβαια σημαντικό να παρακολουθείτε όσα συμβαίνουν στον κόσμο, να μένετε ενημερωμένοι.

Όμως, αν ξεκινάτε τη μέρα σας, βυθιζόμενοι σε αυτές τις πληροφορίες, ο άνεμος θα αποχωρήσει αμέσως από τα πανιά σας, πριν προλάβετε καν να τα σηκώσετε για την μέρα που ξεκινά. Κάντε λοιπόν στον εαυτό σας τη χάρη και διατηρήστε την όρεξή σας το πρωί, ακούγοντας την αγαπημένη σας μουσική ή την ευχάριστη και χιουμοριστική πλευρά των νέων.
4. Πιείτε ένα τσάι

Το πράσινο τσάι έχει αποδειχθεί ότι προσφέρει ηρεμία και βελτιώνει τη συγκέντρωση και την καθαρότητα του νου, εκτός από το ότι φυσικά αυξάνει την ενέργειά σας λόγω της καφεΐνης. Επιπροσθέτως, ο τέλειος συνδυασμός της L-Θεανίνης με την καφεΐνη σημαίνει ότι δεν θα έχετε τη νευρικότητα που συνήθως μας δίνει ο καφές.
Photo: Author/Depositphotos


Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget