Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Διώξτε το άγχος από τα παιδιά σας με φυσικούς τρόπους

Ενα στα οκτώ παιδιά πάσχει από μια διαταραχή άγχους.

Η διάγνωση διαταραχής άγχους καλύπτει διάφορα είδη άγχους, όπως την ψυχαναγκαστική διαταραχή και την διαταραχή πανικού, αλλά και την διαταραχή μετα-τραυματικού στρες σε παιδιά που έχουν βιώσει ένα τραυματικό γεγονός, όπως ένα ατύχημα.

Πολλές φορές το άγχος στα παιδιά είναι τόσο μεγάλο, ώστε το επηρεάζει στις καθημερινές του δραστηριότητες. Εφίδρωση, λιποθυμία, και ένα αίσθημα πνιγμού δείχνουν, επίσης, άγχος.

Μπορείτε να βοηθήσετε να ηρεμήσει το άγχος του παιδιού σας με αυτές τις φυσικές προσεγγίσεις:

1. Γιόγκα και ασκήσεις αναπνοής


Απαλές, αργές κινήσεις του σώματος, και αναπνοή με προσοχή και συγκέντρωση. Όταν το άγχος αυξάνει, αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα και υπάρχει ρηχή αναπνοή. Αυτό μπορεί να προκαλέσει άγχος παρατείνοντας τα συναισθήματα του στρες. Στη γιόγκα, τα παιδιά μαθαίνουν την αναπνοή με την κοιλιά που διευρύνει το διάφραγμα και γεμίζει τους πνεύμονες. Αυτό ενεργοποιεί την ξεκούραση μέσω του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος. Ο καρδιακός ρυθμός επιβραδύνεται, η αρτηριακή πίεση χαμηλώνει, και τα παιδιά αισθάνονται μια μεγαλύτερη αίσθηση της ηρεμίας.

2. Art Therapy

Η θεραπεία με τέχνη χαλαρώνει τα παιδιά. Τα παιδιά που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους μπορούν ακόμα να εκφραστούν μέσα από την τέχνη. Η αισθητηριακή εμπειρία είναι χαλαρωτική. Υπάρχουν και ειδικευμένοι θεραπευτές τέχνης.

3. Θεραπευτική αγκαλιά

Η εφαρμογή απαλής αλλά σταθερής πίεσης στο σώμα ενός ατόμου ανήσυχου ή σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, που έχουν άγχος και αυτισμό προκαλεί ταχεία λύση του άγχους. Μια απλή αγκαλιά ή ένα τύλιγμα με κουβέρτα θα ανακουφίσει το παιδί σας από το άγχος.

4. Ειδική δίαιτα

Κάντε του δίαιτα με τρόφιμα και βότανα που διώχνουν το άγχος: βερίκοκα, βρόμη, παντζάρια, λάχανο, μαρούλι, μαντζουράνα, ρίγανη, ροδάκινο, μαϊντανός και σόγια βιολογική.




Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget