Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Γιατί είναι σημαντικό οι έφηβοι να τρώνε καρύδια

Η δομή και η λειτουργία του εγκεφάλου αλλάζουν κατά τη διάρκεια της εφηβείας, γι' αυτό είναι σημαντικό οι νέοι να ακολουθούν υγιεινή διατροφή.

Επειδή η εφηβεία είναι η περίοδος που οι άνθρωποι αρχίζουν να ανεξαρτητοποιούνται και να κάνουν τις δικές τους διατροφικές επιλογές, συχνά καταναλώνουν ανθυγιεινές τροφές που δεν περιέχουν τα πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.


Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι όμως απαραίτητα για την ανάπτυξη και την υγεία του εγκεφάλου.

Νέα γαλλική μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι έφηβοι που τρώνε καρύδια έχουν υγιή εγκέφαλο στα γεράματα και είναι απαλλαγμένοι από το άγχος.

Αντίθετα, οι έφηβοι που δεν προσλαμβάνουν επαρκή ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων μέσω της διατροφής, κινδυνεύουν με απώλεια μνήμης στην ενηλικίωση, προειδοποιούν οι επιστήμονες.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα περιέχονται επίσης σε μεγάλες ποσότητες στα λιπαρά ψάρια, τη σόγια και το σπανάκι.

Για τις ανάγκες της μελέτης, οι επιστήμονες του Γαλλικού Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας και Ιατρικών Ερευνών έβαλαν ποντίκια σε υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μέχρι την πρώιμη εφηβεία.

Στη συνέχεια κάποια ποντίκια άρχισαν να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Όπως διαπίστωσαν οι επιστήμονες, τα ποντίκια αυτά είχαν στην εφηβεία μειωμένα επίπεδα θρεπτικών ουσιών στον προμετωπιαίο φλοιό και τον επικλινή πυρήνα.

Η πρώτη περιοχή είναι σημαντική για τη ρύθμιση των συναισθημάτων, ενώ η δεύτερη σχετίζεται με τους εθισμούς.

Η κακής ποιότητας διατροφή αποδυνάμωσε τις συνδέσεις μεταξύ των νευρώνων στις περιοχές αυτές, μειώνοντας την ανάπτυξη του εγκεφάλου.

Ο διατροφολόγος Rob Hobson, δήλωσε για τα οφέλη των καρυδιών στο MailOnline: «Τα καρύδια περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι σημαντικό για την υγεία του εγκεφάλου. Είναι επίσης πλούσια πηγή σεληνίου, το οποίο είναι εξίσου σημαντικό για την υγεία του εγκεφάλου».

Τα νέα ευρήματα δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο The Journal of Neuroscience.

Προηγούμενη έρευνα Δανών επιστημόνων κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα των καρυδιών μπορούν να αποτρέψουν την τροφική δηλητηρίαση, ενώ ερευνητές του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι μπορούν να μειώσουν στο μισό τις βλάβες που προκαλούνται από την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Σύμφωνα με τους ερευνητές του Imperial College London, η κατανάλωση μιας χούφτας ξηρών καρπών καθημερινά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου.

Ειδικά τα καρύδια και οι ηλιόσποροι, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν το σώμα από τις κυτταρικές βλάβες.

onmed.gr

Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget