Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Το λαχανικό που «καίει» θερμίδες

Όλοι γνωρίζουν τη σπουδαιότητα της κατανάλωσης λαχανικών και φρούτων καθώς αποτελούν μια πολύ καλή πηγή βιταμινών και θρεπτικών συστατικών.
Άλλα έχουν περισσότερα και άλλα λιγότερα οφέλη ενώ ένα λαχανικό βοηθάει ακόμη και στην καύση των θερμίδων

Σύμφωνα με έρευνες, το σέλινο έχει την ιδιότητα να οδηγεί σε καύση έως και διπλάσιων θερμίδων από αυτές που παρέχει. Πρακτικά, η έρευνα έδειξε ότι ένα άτομο που κατανάλωσε σέλινο παίρνοντας 53 θερμίδες, έκαψε περισσότερες χάρη σε αυτό. Σύμφωνα, επίσης, με τη μελέτη η πολτοποίηση του λαχανικού επιτρέπει να διασπαστούν οι φυτικές του ίνες και να απελευθερωθούν τα θρεπτικά συστατικά του, με αποτέλεσμα το συκώτι να εργάζεται πιο εντατικά, κάτι που οδηγεί σε μεγαλύτερες καύσεις.

Εκτός από τα παραπάνω, το σέλινο έχει επίσης αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση, επομένως συμβάλλει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος καρδιοπάθειας.

Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget