Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Πόσο χαλάνε μια δίαιτα οι φρουτοχυμοί - Με τι μπορούν να αντικατασταθούν

Οι χυμοί φρούτων θεωρούνται μια υγιεινή επιλογή και σίγουρα προτιμότερη έναντι άλλων ροφημάτων, όπως για παράδειγμα τα αναψυκτικά, που περιέχουν αυξημένα ποσά ζάχαρης και θερμίδων.



Πράγματι, ένας φρεσκοστυμμένος χυμός προσφέρει ενυδάτωση και την πλειοψηφία των μικροθρεπτικών συστατικών των φρούτων και μπορεί να αποτελέσει μια καλή εναλλακτική, όταν η κατανάλωση φρέσκων φρούτων δεν είναι τόσο εύκολη.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας απώλειας βάρους, είναι προτιμότερο να επιλέγονται ολόκληρα φρούτα έναντι των φρουτοχυμών. Και αυτό, γιατί ένας χυμός, ακόμη και όταν δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, αποδίδει αναλογικά περισσότερες θερμίδες από μια μερίδα φρούτου.

Από την άλλη, η κατανάλωση ενός ολόκληρου φρούτου προσφέρει μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού, συγκριτικά με ένα χυμό, γεγονός που μπορεί να συμβάλλει και στον καλύτερο έλεγχο της πείνας, που αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την τήρηση ενός διαιτολογίου.
Συνεπώς δώστε προτεραιότητα στα ολόκληρα φρούτα και καταναλώστε χυμούς περιστασιακά, επιλέγοντας 100% φυσικούς, χωρίς προσθήκη ζάχαρης.




Πηγή: neadiatrofis.gr

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget