Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Bρώμη και ρύθμιση του σακχάρου

Η βρώμη είναι ένα δημητριακό που τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στο καταναλωτικό κοινό.
Ο λόγος, δεν είναι άλλος από την υψηλή διατροφική της αξία, καθώς και τις ευεργετικές ιδιότητες που φαίνεται ότι διαθέτει. Ειδικότερα, η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε, μαγγάνιο, σελήνιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και αντιοξειδωτικά συστατικά.

Μάλιστα, για ορισμένες πληθυσμιακές ομάδες, η συχνή κατανάλωσή της μπορεί να είναι αρκετά ωφέλιμη, όπως συμβαίνει για παράδειγμα σε άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη ή εμφανίζουν προδιαβήτη. Και αυτό, γιατί η βρώμη διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε μια ομάδα φυτικών ινών που ονομάζονται β-γλυκάνες.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, φαίνεται ότι οι β-γλυκάνες μειώνουν τη μεταγευματική απόκριση γλυκόζης και ινσουλίνης και αυξάνουν την ινσουλινοευαισθησία σε άτομα με διαβήτη. Με άλλα λόγια, η βρώμη βοηθά στην καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης και βελτιώνει το γλυκαιμικό έλεγχο, που αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την πορεία της νόσου.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στο είδος των προϊόντων που επιλέγετε, καθώς πολλά δημητριακά και αρτοσκευάσματα που περιέχουν βρώμη, είναι πολύ πιθανό να διαθέτουν και υψηλά ποσά κορεσμένων λιπαρών, ζάχαρης ή/και αλατιού. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, πως η προσεκτική ανάγνωση των ετικετών τροφίμων μπορεί να σας διευκολύνει σημαντικά, ώστε να πραγματοποιήσετε πιο υγιεινές επιλογές.



neadiatrofis.gr

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget