Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Λαχανικά που είναι κατάλληλα για απώλεια βάρους

Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι ένα σημαντικό μέρος της υγιεινής διατροφής. Υπάρχουν λαχανικά, που δρουν αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση του λίπους της κοιλιάς, βοηθούν στην καλύτερη απώλεια βάρους και το γρήγορο αδυνάτισμα. Πρόκειται για φυτά που περιέχουν ισχυρές ποσότητες αντιοξειδωτικών και ουσίες που βοηθούν στην καλύτερη καύση του λίπους.

Τα πράσινα, λευκά, κόκκινα, μοβ και κίτρινα λαχανικά είναι απ’ τα πιο ευεργετικά φυτά που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και επίσης έχουν σημαντικά οφέλη στην υγεία.

Λευκά λαχανικά

Είναι πλούσια σε ανθοξανθίνες, οι οποίες είναι φυτοχημικές ενώσεις και ανήκουν στα φλαβονοειδή. Επίσης περιέχουν χρωστικές ουσίες και αλλισίνη, ενώσεις που εκτός των άλλων, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της κακής χοληστερόλης στο αίμα, καθώς και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Στα λευκά λαχανικά ανήκουν το κουνουπίδι, τα μανιτάρια, τα κρεμμύδια, το σκόρδο κλπ.

Κόκκινα και μοβ λαχανικά

Πλούσια πηγή λυκοπενίου, και πρόκειται για ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία που συμβάλλει στην προστασία του καρδιαγγειακού συστήματος και την πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου. Τα λαχανικά που ανήκουν στην οικογένεια των φυτών είναι τα παντζάρια, το κόκκινο λάχανο, οι μελιτζάνες και οι ντομάτες.

Πράσινα λαχανικά και απώλεια βάρους

Εδώ θα βρούμε λαχανικά όπως σπαράγγια, μπρόκολο, μαρούλι, αγγούρι, σπανάκι, και περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, χλωροφύλλης και φυλλικού οξέος. Η τελευταία, είναι αρκετά σημαντική για τον οργανισμό, διότι διασφαλίζει το σωστό μεταβολισμό της πρωτεΐνης στο σώμα. Επίσης το φυλλικό οξύ είναι υπεύθυνο για τη ρύθμιση των επιπέδων ινσουλίνης στο αίμα.
Τα επίπεδα ινσουλίνης όταν έχουν συνεχείς διακυμάνσεις, προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους και αποθήκευση του λίπους στην κοιλιά. Τα πράσινα λαχανικά ρυθμίζουν τα επίπεδα στο αίμα και με αυτόν τον τρόπο βοηθούν στη διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους και είναι αποτελεσματικά στο κάψιμο του λίπους της κοιλιάς.

Κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά

Τα κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά, όπως καρότα, κολοκύθα, γλυκοπατάτες και καλαμπόκι, είναι πλούσια σε β-καροτίνη και βιταμίνη Α, ουσίες αρκετά ευεργετικές για το δέρμα. Αυτού του είδους τα λαχανικά περιέχουν σημαντική ποσότητα βιταμίνης C. Έτσι, βοηθούν στη ρύθμιση των ορμονών του στρες, και φυσικά στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού. Κατά συνέπεια, συμβάλουν στην ευκολότερη απώλεια βάρους.

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget