Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Καθιστική εργασία: Η μία και μοναδική άσκηση για να ανακουφιστείς από τους μυϊκούς πόνους

Εάν αισθάνεστε δυσκαμψία και πόνους στα ισχία, τους μηρούς, τους ώμους, το στήθος ή τον αυχένα, δεν είστε οι μόνοι.

Πρόκειται για τις μυϊκές ομάδες που απασχολούν περισσότερο τους φυσικοθεραπευτές, αφού καταπονούνται λόγω της εργασίας γραφείου και της καθιστικής ζωής γενικά.

Αυτό συμβαίνει επειδή όταν κάθεστε στην εργασία σας, έχετε λάθος στάση σώματος. Οι γοφοί είναι λυγισμένοι, οι ώμοι και το στήθος τραβηγμένα προς τα μπρος και το κεφάλι πεσμένο.

Η πολύωρη παραμονή σε αυτή τη θέση, κάνει τους μύες και τις αρθρώσεις να «κολλάνε» σε αυτή τη θέση.

«Πιάσιμο» και μυϊκούς πόνους μπορεί να αισθανθούν και άνθρωποι που γυμνάζονται εντατικά, είναι σπανιότερο όμως. Η άσκηση κινεί τους μύες και τις αρθρώσεις, σε αντίθεση με την καθιστική ζωή. Γι’ αυτό και η ακαμψία προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά σε σχέση με πιθανές βλάβες που μπορεί να προκαλέσει ο αθλητισμός.

Η παρακάτω άσκηση ανοίγει το στήθος και τους ώμους και βάζει τις αρθρώσεις σε αντίθετη θέση από αυτή που έχετε όταν κάθεστε. Είναι αποτελεσματική επειδή συμπεριλαμβάνει όλα τα σημεία του σώματος που κάμπτονται ή «κονταίνουν» όταν είστε σε καθιστή θέση και τα επιμηκύνει. Είναι επίσης απίστευτα εύκολη αλλά εντυπωσιακά αποτελεσματική.

Πώς θα την κάνετε

- Παίρνετε μερικά μαξιλάρια και τα τοποθετείτε σε δύο στοίβες δίπλα-δίπλα. Όσο ψηλότερος είναι ο σωρός, τόσο καλύτερα.

- Ξαπλώνετε με την πλάτη στα μαξιλάρια στηρίζοντας σε αυτά τους γλουτούς, την πλάτη και τους ώμους σας.

- Εκτείνετε τα πόδια και τα χέρια σας (με τις παλάμες προς τα επάνω) εκτός του σωρού των μαξιλαριών (σε σχήμα αστεριού).

- Αφήνετε το κεφάλι να πέσει χαλαρά και να ξεκουραστεί.

- Εισπνέετε βαθιά και μένετε σε αυτή τη στάση για τουλάχιστον τρία λεπτά.

- Αν θέλετε να το δυσκολέψετε, χρησιμοποιήστε μια μπάλα γυμναστικής και κάντε γέφυρα πάνω της.


 

onmed

 

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget