BIO OLYMPUS  -  Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

«Κάλλιον του θεραπεύειν,το προλαμβάνειν!»


Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Το ψάρι στη διατροφή των παιδιών


Η υιοθέτηση ενός ισορροπημένου διατροφικού προτύπου αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη φυσιολογική ανάπτυξη και την προστασία της υγείας των παιδιών, τόσο άμεσα, όσο και μακροπρόθεσμα.
Σε αυτό, σημαντική θέση καταλαμβάνουν τα ψάρια, καθώς αποτελούν πηγή πολύτιμων θρεπτικών συστατικών, που χρειάζονται τα παιδιά.

Ειδικότερα, τα ψάρια προσφέρουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, πολυακόρεστα λιπαρά, βιταμίνη A, βιταμίνη D, ασβέστιο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο, συστατικά που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του νευρικού συστήματος και του εγκεφάλου των παιδιών, εξασφαλίζουν τη φυσιολογική λειτουργία της όρασης και βοηθούν στην πρόληψη διαφόρων χρόνιων νοσημάτων.

Πόσο συχνά, λοιπόν, θα πρέπει να καταναλώνει ψάρι ένα παιδί και ποια είδη ψαριών είναι προτιμότερα;


Σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις, τα παιδιά θα πρέπει να καταναλώνουν 2-3 μερίδες ψαριού την εβδομάδα, ενώ προτείνεται η μία μερίδα τουλάχιστον, να προέρχεται από λιπαρά ψάρια, ώστε να προσλαμβάνονται επαρκείς ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων.

Όσον αφορά στα διαφορετικά είδη, είναι προτιμότερο να επιλέγονται μικρά ψάρια, όπως για παράδειγμα ο γαύρος και η σαρδέλα, στα οποία ο κίνδυνος μόλυνσης από ρυπογόνες ουσίες του περιβάλλοντος και βαρέα μέταλλα είναι σημαντικά χαμηλότερος, συγκριτικά με μεγάλα ψάρια, όπως ο τόνος, ο σολομός και ο ξιφίας.

Δημοσίευση σχολίου

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget