Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Τρώτε μεσογειακά για να σκέφτεστε καλύτερα


Νέα ανασκόπηση επιστημονικών μελετών, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Frontiers in Nutrition, δείχνει πως η κατανάλωση Μεσογειακού τύπου δίαιτας, που περιλαμβάνει υψηλή κατανάλωση
φρούτων, λαχανικών, μη-επεξεργασμένων δημητριακών, οσπρίων και ξηρών καρπών, χαμηλή κατανάλωση κρέατος και χρήση ελαιολάδου ως κύριου μαγειρικού λίπους, δεν οφελεί μόνο την καρδιά, αλλά και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Ειδικότερα, οι ερευνητές αναζήτησαν στη βιβλιογραφία το σύνολο των μελετών που είχαν εξετάσει την επίδραση της Μεσογειακής διατροφής στη νοητική λειτουργία, κατά το διάστημα 2000-2015. Συνολικά, η υψηλότερη προσκόλληση στο Μεσογειακό πρότυπο διατροφής φάνηκε να συνδέεται με βελτίωση της προσοχής και της μνήμης, μείωση του ρυθμού έκπτωσης της νοητικής λειτουργίας και χαμηλότερα ποσοστά εμφάνισης νόσου του Alzheimer.

Μάλιστα, φαίνεται ότι τα παραπάνω οφέλη δεν περιορίζονται μόνο σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, καθώς υπήρξαν και μελέτες σε νεαρά άτομα που κατέληξαν σε αντίστοιχα συμπεράσματα.

Όπως αναφέρουν οι ερευνητές, οι πιθανοί μηχανισμοί που ευθύνονται για την προστατευτική δράση της Μεσογειακής διατροφής ενάντια στην έκπτωση της νοητικής λειτουργίας είναι πολλοί, και μπορεί να περιλαμβάνουν τη μείωση της φλεγμονώδους απόκρισης, την αυξημένη πρόσληψη βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, τη βελτίωση των επιπέδων λιπιδίων, την καλύτερη ρύθμιση του σωματικού βάρους ή ακόμη και την τροποποίηση της εντερικής μικροχλωρίδας.

neadiatrofis.gr

Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget