Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Δείτε την πιο αποτελεσματική αλλαγή στον τρόπο ζωής σας για να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση


Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γνωστό ότι για να μειώσει κάποιος την πίεσή του θα πρέπει παράλληλα με τη φαρμακευτική αγωγή που του έχει συστήσει ο γιατρός του, να εφαρμόσει και μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής του.
Οι πιο σημαντικές από αυτές είναι η μείωση του αλατιού που προσθέτουμε στο φαγητό, η μείωση του σωματικού βάρους όταν αυτό δεν είναι φυσιολογικό, η αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών σε τουλάχιστον 5 μερίδες την ημέρα, η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας και η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ.

Πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται ποια από όλες αυτές τις αλλαγές είναι η πιο χρήσιμη και αποτελεσματική. Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες της ευρωπαϊκής εταιρείας υπέρτασης και της ευρωπαϊκής καρδιολογικής εταιρείας, φαίνεται ότι για κάθε 10 κιλά απώλειας βάρους η αρτηριακή πίεση μπορεί να μειωθεί μέχρι και 2 μονάδες (20 mmHg), ενώ συγκριτικά η μείωση του αλατιού μπορεί να τη μειώσει αντίστοιχα έως και 0,8 μονάδες (8 mmHg) , η άσκηση έως 0,9 μονάδες (9 mmHg) και το αλκοόλ έως 0,4 μονάδες (4 mmHg). Σύμφωνα όμως με τους ειδικούς το ιδανικό είναι να συνδυάζει κάποιος όλες ή τις περισσότερες από τις παραπάνω οδηγίες, καθώς αυτό μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση έως και 1,4 μονάδες (14 mmHg), ενώ φαίνεται ότι έχει πιο σταθερά και μακροχρόνια αποτελέσματα.

Από την Πόπη Καράτζη, επιστημονική συνεργάτη neadiatrofis.gr
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget