Το ασβέστιο, ως γνωστόν, είναι πολύ σημαντικό για τη διατήρηση της υγείας των οστών μας, γεγονός που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν από τα άτομα που έχουν ξεπεράσει την ηλικία των 50 ετών. Η κύρια πηγή πρόσληψης ασβεστίου είναι, φυσικά, τα γαλακτομικά προϊόντα και το γάλα.

Υπάρχουν όμως πολλοί που είτε δεν προτιμούν αυτά τα προϊόντα, είτε έχουν δυσανεξία στη λακτόζη και, εκ των πραγμάτων, δεν μπορούν να τα καταναλώσουν. Όλοι αυτοί, λοιπόν, μπορούν κάλλιστα να αντικαταστήσουν το γάλα και να καταναλώνουν τα παρακάτω τρόφιμα που θεωρούνται σημαντικές πηγές ασβεστίου.

– Λαχανικά: Σπανάκι, φασολάκια, μαρούλι, μπρόκολο και γενικά τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, περιέχουν υψηλές ποσότητες ασβεστίου.

– Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί θεωρούνται άξιοι αντικαταστάτες του ασβεστίου, ειδικά τα αμύγδαλα.

– Γάλα σόγιας

– Όσπρια: Τα όσπρια είναι πλούσια σε ασβέστιο, ειδικά τα ρεβίθια και τα φασόλια.

– Βρώμη: Είναι πολλοί εκείνοι που την προτιμούν για πρωινό, καθώς προσφέρει πλούσια θρεπτικά συστατικά, μεταξύ αυτών και ασβέστιο.

– Συμπληρώματα ασβεστίου: Αν πιστεύετε πως δεν σας αρκούν τα παραπάνω τρόφιμα, μπορείτε να προτιμήσετε τα φυσικά συμπληρώματα ασβεστίου αφού πρώτα ζητήσετε τη συμβουλή του γιατρού ή του διατροφολόγου σας.

Τέλος, καλό είναι να γνωρίζετε, πως η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης D βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό.




Μοιραστείτε το:

Bio Olympus

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέροντα από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πηγή στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε δημοσιογράφοι ή γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθρου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Σχολιάστε :

0 σχόλια , γίνετε οί πρώτοι πού θα σχολιάσετε.