Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Φούσκωμα στην κοιλιά (μετεωρισμός): Αίτια και διατροφικές συμβουλές


Το φούσκωμα στην κοιλιά, ή μετεωρισμός, είναι σύμπτωμα δυσλειτουργίας του πεπτικού συστήματος που εκδηλώνεται στην συσσώρευση αερίων στο έντερο, κυρίως στο παχύ, σπάνια στο στομάχι και σπανιότερα στην κοιλιακή χώρα. Υποβοηθείται συνήθως από ατονία των κοιλιακών μυών, με συνέπεια τα αέρια που προκύπτουν κατά την χώνευση αντί να προωθούνται προς την φυσική τους έξοδο, να συνωστίζονται στο πεπτικό σύστημα, και από εκεί να περνούν μέσω της πεπτικής μεμβράνης στο αίμα ή και στην κοιλιακή χώρα.

Ο τυμπανισμός μπορεί να οφείλεται σε δυσκοιλιότητα, δυσανεξία στη λακτόζη, σε ευερέθιστο έντερο και πολλές άλλες αιτίες. Επίσης, επιβαρύνεται από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών, το κάπνισμα αλλά και την γρήγορη κατανάλωση της τροφής. Οι αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, υιοθετώντας το κατάλληλο διαιτολόγιο ανάλογα την περίπτωση, είναι κρίσιμης σημασίας για την αντιμετώπιση του φουσκώματος στην κοιλιά με φυσικό τρόπο.



Διατροφικές συμβουλές

– Καλό είναι να μασάτε καλά και αργά τη τροφή σας ώστε να βοηθάτε τον οργανισμό σας στη διαδικασία της πέψης.

– Αποφύγετε το μάσημα τσίχλας.

– Να είστε ήρεμοι όταν τρώτε αποφεύγοντας τις συγκρούσεις.

– Περπατήστε για λίγη ώρα μετά το φαγητό. (Χαλαρό περπάτημα για 10-15 λεπτά)

– Αποφύγετε τα φασόλια, το λάχανο και τα αναψυκτικά

– Καταναλώστε προβιοτικά. Τα προβιοτικά περιέχουν ζωντανούς οργανισμούς όμοιους με αυτούς που υπάρχουν στην εντερική χλωρίδα του οργανισμού, γεγονός που βοηθάει στην εξισορρόπηση της λειτουργίας της και στη μείωση του φουσκώματος.

– Περιορίστε την κατανάλωση γαλακτομικών προϊόντων και οτιδήποτε τρώτε και νιώθετε ότι αμέσως σας φουσκώνει. Αυτό συνήθως συμβαίνει με αρκετά όσπρια και ορισμένα λαχανικά.

– Τέλος, μετά το φαγητό, ένα ρόφημα από φασκόμηλο μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφιστείτε.



Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget