Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Kαρότο για τη χοληστερίνη

Όλοι γνωρίζουμε πόσο ευεργετικά είναι τα καρότα για την υγεία μας λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε αντιοξειδωτικά και ιδιαίτερα σε β-καροτίνη. Aυτό όμως που πολλοί δεν ξέρουν, είναι ότι τα καρότα, λόγω της πηκτίνης που περιέχουν, έχουν ένα ακόμα σημαντικό ευεργετικό αποτέλεσμα: ρίχνουν τη χοληστερίνη. 

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Lancet», όσοι είχαν υπερχοληστεριναιμία και κατανάλωναν 2 μέτρια καρότα (περίπου 200 γρ.) κάθε μέρα, είδαν τη χοληστερίνη τους να πέφτει κατά 10-20%, ενώ όσοι ακολούθησαν την ίδια διατροφική συνήθεια, χωρίς να έχουν πρόβλημα υπερχοληστεριναιμίας, διατήρησαν τη χοληστερίνη τους σε φυσιολογικά επίπεδα.



Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget