Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Η διατροφική αξία της λευκής σοκολάτας

Η λευκή σοκολάτα έχει πολλούς θαυμαστές. Ξεχωρίζει για την ιδιαίτερη γεύση της.
Προέρχεται όπως και τα υπόλοιπα είδη από τους καρπούς του δέντρου Theobroma cacao (ελληνικά: τροφή των θεών), γνωστό ως κακαόδεντρο.


Τα επιστημονικά δεδομένα που σήμερα έχουμε δείχνουν ότι η λευκή σοκολάτα περιέχει αρκετά σημαντικά συστατικά, όπως υδατάνθρακες, απαραίτητα αμινοξέα, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, αλλά και κάποια άλλα που πρέπει να προσέχουμε όπως τα κορεσμένα λιπαρά και η χοληστερόλη.

Το αρνητικό είναι ότι φτιάχνεται από το βούτυρο του κακάο και για αυτό έχει λίγο περισσότερες θερμίδες, χειρότερης ποιότητας λιπαρά και περισσότερη χοληστερίνη. Εμπεριέχει επίσης ικανοποιητικότατα ποσά ασβεστίου. Δεν έχει καθόλου καφεΐνη και θειοβρωμίνη, για αυτό δεν έχει ιδιαίτερα διεγερτική και εξαρτησιογόνο δράση.

Για το λόγο αυτό αποτελεί μια καλή επιλογή για άτομα που αποφεύγουν την καφεΐνη. Ανάλογα με τους συνδυασμούς που μπορούν να γίνονται κυκλοφορούν στο εμπόριο σε διάφορα είδη, όπως λευκή σοκολάτα με ξηρούς καρπούς ή με κόκκους ρυζιού, με φρούτα (π.χ. σταφίδες) κ.α. Οι θερμίδες της κυμαίνονται στις 550 – 580 ανά 100 γραμμάρια, με ελαφριές διαφοροποιήσεις ανάλογα με το είδος.

Συμπερασματικά λοιπόν θα λέγαμε με ότι η λευκή σοκολάτα αποτελεί μια τροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, ωστόσο εμπεριέχει και σάκχαρα, λιπαρά και πολλές θερμίδες. Για το λόγο αυτό χρειάζεται μέτρο στην ποσότητα που καταναλώνουμε.




neadiatrofis.gr
21 Ιουλίου

Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget