Στρες: Το άγχος στη δουλειά αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής - BIO OLYMPUS - Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

BIO OLYMPUS  -  Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

«Κάλλιον του θεραπεύειν,το προλαμβάνειν!»


Breaking



Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Στρες: Το άγχος στη δουλειά αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής

Όσοι έχουν ακόμα δουλειά και δεν ανήκουν στο 25% των ανέργων περνούν αρκετές ώρες την ημέρα στον χώρο εργασίας τους με τους συναδέλφους τους. Η κατάσταση στο γραφείο λοιπόν επηρεάζει αρκετά όλους μας. Τώρα, νέα έρευνα Σουηδών επιστημόνων δείχνει πως η συμπεριφορά του προϊσταμένου ευθύνεται για την εμφάνιση στηθάγχης ή και καρδιακής προσβολής.
 
Οι ερευνητές μελέτησαν στοιχεία για πάνω από 3.000 άντρες ηλικίας από 17 έως 70 ετών. 
Η μελέτη με τίτλο Work, Lipids and Fibrinogen Stockholm Study κράτησε πάνω από 10 χρόνια. Τα 3 πρώτα από αυτά οι συμμετέχοντες ελέχθησαν την ώρα που δούλευαν ενώ οι ειδικοί τους ζήτησαν να αξιολογήσουν τις ικανότητες των προϊστάμενων τους.
Στη συνέχεια για περίπου οκτώ χρόνια παρακολουθούνταν από τους ειδικούς οι οποίοι και κατέγραφαν τις καρδιακές παθήσεις και τους θανάτους που συνέβαιναν. Στην περίοδο αυτή καταγράφηκαν 74 περιπτώσεις θανάσιμων ή μη θανάσιμων καρδιακών επεισοδίων.
 
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι συμμετέχοντες που θεωρούσαν τα αφεντικά τους ακατάλληλα είχαν 25% περισσότερες πιθανότητες να πάθουν κάποια καρδιακή πάθηση, ενώ αν εργάζονταν για περισσότερα από 4 έτη κάτω από τον ίδιο προϊστάμενο, τότε το ποσοστό αυτό εκτινασσόταν στο 64%.
Με λίγα λόγια, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το εργασιακό στρες αποτελεί το σημαντικότερο πρόβλημα για την καρδιά του υπαλλήλου.
 
Τι μπορεί να κάνει λοιπόν ο καθένας από εμάς για να προστατέψει την καρδιά του από το στρες της δουλειάς; Οι ειδικοί συμβουλεύουν να βρούμε τρόπους να αντιμετωπισουμε αποτελεσματικά το άγχος ενώ προτείνουν και οι προϊστάμενοι να περνούν από εκπαίδευση για το πως να διαχειρίζονται σωστα ένα τμήμα.
 

Όπως τονίζουν οι ειδικοί, ένας καλός προϊστάμενος, είναι σεβαστός από τους συναδέλφους του αλλά και τους υφισταμένους του, καθοδηγεί σωστά τον εργαζόμενο, διατηρεί μια καλή επικοινωνία μεταξύ όλων και κατ’ επέκταση μια καλή ατμόσφαιρα στο χώρο εργασίας ενώ, αποβάλλοντας το εργασιακό στρες έχει πιο αποδοτικούς και αποτελεσματικούς εργαζόμενους και χωρίς τον κίνδυνο να πάθουν κάποια καρδιακή προσβολή ακόμα και την ώρα της εργασίας τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad