Τι να τρώτε για να μην κάνετε ρυτίδες - BIO OLYMPUS

Breaking

Post Top Ad

Κυριακή, 16 Αυγούστου 2015

Τι να τρώτε για να μην κάνετε ρυτίδες

Η σωστή περιποίηση του προσώπου ξεκινάει εσωτερικά. Η διατροφή δίνει τη βάση και η εξωτερική φροντίδα προσθέτει τις “πινελιές” για μια όμορφη και νεανική επιδερμίδα.


Δείτε ποιες τροφές πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, προκειμένου να φροντίσετε σε βάθος το δέρμα σας και να μειώσετε ή να καθυστερήσετε την εμφάνιση ρυτίδων στο πρόσωπό σας.

Καρότα, ροδάκινα και βερίκοκα

Τα πορτοκαλί φρούτα και τα λαχανικά είναι καλές πηγές βήτα-καροτίνης, μια ένωσης που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α και η οποία βοηθά στην πρόληψη της ξηροδερμίας, ενώ μειώνει τις γραμμές και τις ρυτίδες.

Ντομάτες

Μια διατροφή πλούσια σε ντομάτες οι οποίες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα στο ισχυρό αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, σας προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία UV σε ποσοστό ακόμα και 30%.

Ελιές και ελαιόλαδο

Είναι η τροφή-ραχοκοκαλιά της μεσογειακής διατροφής. Περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη Ε, που προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και συμβάλλουν στην ενυδάτωση της επιδερμίδας.

Κεράσι, ρόδι και βατόμουρο

Έρευνες δείχνουν ότι τα αντιοξειδωτικά σε αυτά τα φρούτα εμποδίζουν την καταστροφή του κολλαγόνου, κάτι που σας προστατεύει ενάντια στις ρυτίδες. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία, σύμφωνα με σχετική έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition, συνδέεται με τη μείωση των ρυτίδων και της ξηροδερμίας.

Πράσινο τσάι

Για να διατηρήσετε το δέρμα σας όσο το δυνατόν πιο νεανικό, τα κύτταρά σας πρέπει να αναζωογονούνται σωστά. Το πράσινο τσάι έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και πολλές έρευνες έχουν αποδείξει ότι ευνοεί την σωστή αναπαραγωγή και ανάπτυξη των κυττάρων.

Ψάρια

Αν έχετε χρόνια ξηροδερμία, προσθέστε στη διατροφή σας τροφές που περιέχουν καλά λιπαρά. Θα σας βοηθήσει ενυδατώσετε το δέρμα σας εκ των έσω. Ο άγριος σολομός είναι εξαιρετικός για το δέρμα σας. Είναι μια τροφή πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεστε. Άλλα ψάρια πλούσια σε ωμέγα-λιπαρά είναι οι σαρδέλες και το σκουμπρί.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι μια άλλη καλή πηγή καλών, ω-λιπαρών. Μερικοί ξηροί καρποί, όπως τα αμύγδαλα, έχουν επίσης βιταμίνη Ε, ενώ παρουσιάζουν και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ακμής, της ψωρίασης και του εκζέματος.

Αβοκάντο


Όπως οι ξηροί καρποί και τα ψάρια, έτσι και τα αβοκάντο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά οξέα. Εκτός από αυτό, όμως, τα αβοκάντο είναι επίσης πλούσια σε γλουταθειόνη. Η γλουταθειόνη είναι μια κορυφαία αντιγηραντική ουσία, κυρίως για καλύτερη αποτοξίνωση. Αποβάλλοντας τις τοξίνες από τον οργανισμό σας, η γλουταθειόνη βοηθά στον περιορισμό της ακμής και των ρυτίδων.

Μέλι


Εάν επιθυμείτε κάτι γλυκό, προτιμήστε το μέλι, έναντι άλλων γλυκών με βάση τη λευκή ζάχαρη. Το μέλι είναι αντιιικό και αντιοξειδωτικό. Δεν προκαλεί φλεγμονή στο σώμα και το δέρμα, όπως κάνει η ζάχαρη. Είναι άλλωστε γνωστό, ότι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμη και ως μάσκα προσώπου.

onmed.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad


Σελίδες