Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Η κατανάλωση ξηρών καρπών συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου

Σύμφωνα με νέα μελέτη, η κατανάλωση φιστικιών και ξηρών καρπών φαίνεται ότι συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από
διάφορες ασθένειες, μεταξύ των οποίων ο καρκίνος, τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ο διαβήτης. Τα νέα δεδομένα έρχονται να προστεθούν στο σύνολο των μελετών που έχουν αναδείξει έως τώρα τα οφέλη της κατανάλωσης ξηρών καρπών για την υγεία.

Για τους σκοπούς της μελέτης, που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό International Journal of Epidemiology, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα από 120.000 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 55-69 ετών. Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν σχετικά με τη συχνότητα και ποσότητα κατανάλωσης ξηρών καρπών, φιστικιών και φυστικοβούτυρου. Στη συνέχεια, οι ερευνητές εξέτασαν τη σχέση της κατανάλωσης των παραπάνω τροφίμων με τον κίνδυνο θανάτου από διάφορες ασθένειες.

Συνολικά, φάνηκε πως τα άτομα που κατανάλωναν περίπου 15 γραμμάρια φιστικιών ή ξηρών καρπών καθημερινά, διέτρεχαν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από ασθένειες όπως ο καρκίνος, τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο διαβήτης, τα αναπνευστικά νοσήματα και οι εκφυλιστικές νόσοι του νευρικού συστήματος, συγκριτικά με όσους δεν κατανάλωναν καθόλου ξηρούς καρπούς.

Ειδικότερα η μείωση του κινδύνου θανάτου βρέθηκε να είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση των νόσων του αναπνευστικού και νευρικού συστήματος. Από την άλλη, η κατανάλωση φυστικοβούτυρου δε βρέθηκε να σχετίζεται με μείωση του κινδύνου.
Τέλος, η συστηματική κατανάλωση ποσότητας μεγαλύτερης από 15 γραμμάρια δε φάνηκε να σχετίζεται με επιπλέον όφελος.



Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget