Τα φύλλα και το στέλεχος του μπρόκολου είναι πιο υγιεινά από το άνθος του - BIO OLYMPUS - Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

BIO OLYMPUS  -  Το site για την καλή Υγεία καί την σωστή Διατροφή.

«Κάλλιον του θεραπεύειν,το προλαμβάνειν!»


Breaking


Βότανα

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Τα φύλλα και το στέλεχος του μπρόκολου είναι πιο υγιεινά από το άνθος του

Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει πιο υγιεινό λαχανικό από το μπρόκολο. Τα οφέλη του για την υγεία είναι πολλά, αλλά ξέρετε πραγματικά ποια μέρη του είναι βρώσιμα, τι είδους οφέλη διαθέτουν και πώς να τα μαγειρέψετε σωστά; Διαβάστε το παρακάτω άρθρο για να μάθετε.

Οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε μόνο το άνθος του μπρόκολου, διότι περιέχει μια πληθώρα αντιοξειδωτικών, βιταμίνες Α, C και Ε, ασβέστιο και μαγνήσιο. Τι συμβαίνει όμως με τα φύλλα και το στέλεχος αυτού του φυτού; Είναι βρώσιμα ή όχι; Η απάντηση είναι ναι. Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά μόνο 30 γραμμάρια από φύλλα μπρόκολου, τα οποία μάλλον πετάτε, περιέχουν το 90% της απαιτούμενης ημερήσιας δόσης βιταμίνης Α, η οποία είναι σημαντική για τη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος και την όραση.

Σε αυτά τα 30 γραμμάρια φύλλων υπάρχει επίσης το 43% της απαιτούμενης ημερήσιας δόσης βιταμίνης C, η οποία βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου. Δοκιμάστε να μαγειρέψετε τα φύλλα μαζί με το άνθος.

Πιθανότατα κάνετε το ίδιο λάθος με το στέλεχος του φυτού. Έχει γλυκιά γεύση και περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες από το άνθος. Επειδή τα στελέχη χρειάζονται περισσότερο μαγείρεμα, ξεκινήστε να τα μαγειρεύετε πριν από τα υπόλοιπα μέρη.

Το μπρόκολο βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου των θεραπευτικών φυτών και μπορείτε να φάτε όλα τα μέρη του.




enallaktikidrasi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad