Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Επιλέξτε τις σωστές πρωτεΐνες για τη διατροφή σας

Οι πρωτεΐνες αποτελούν ένα πολύτιμο μακροθρεπτικό συστατικό το οποίο προσλαμβάνεται μέσω της καθημερινής μας διατροφής.
Περιέχονται τόσο σε ζωικά τρόφιμα όπως το κρέας, τα πουλερικά, το ψάρι, το αυγό και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, όσο και σε φυτικά τρόφιμα όπως τα όσπρια, το ψωμί, τα δημητριακά, το ρύζι, η σόγια και οι ξηροί καρποί. Η διατροφική πρόσληψη πρωτεϊνών τροφοδοτεί τον οργανισμό με τα απαραίτητα αμινοξέα, τα οποία χρησιμοποιούνται σε σημαντικές λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος.

Η βιολογική αξία των πρωτεϊνών καθορίζεται από δύο παραμέτρους. Η πρώτη παράμετρος αφορά στο πόσα απαραίτητα αμινοξέα περιέχει, ενώ η δεύτερη παράμετρος αφορά στο πόσο βιοδιαθέσιμα γίνονται τα αμινοξέα αυτά μετά την πρόσληψη της πρωτεΐνης. Τα ζωικά τρόφιμα έχουν υψηλότερη βιολογική αξία, διότι συνδυάζουν και τις δύο αυτές παραμέτρους. Τα φυτικά τρόφιμα αν και δεν καλύπτουν επαρκώς καμία από τις δύο παραμέτρους, όταν συνδυαστούν σωστά μπορούν να τροφοδοτήσουν τον οργανισμό με τα απαραίτητα αμινοξέα. Για παράδειγμα, οι συνδυασμοί φακές με ρύζι και ρεβίθια με ψωμί αποτελούν πολύ καλές διατροφικές επιλογές καθότι αλληλοσυμπληρώνουν τα απαραίτητα αμινοξέα στη διατροφή μας.

Συμπερασματικά, μια ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να περιέχει καθημερινά επαρκείς ποσότητες ζωικών τροφίμων ή σωστών συνδυασμών φυτικών τροφίμων, έτσι ώστε να καλύπτονται οι καθημερινές ανάγκες του οργανισμού ως προς τα απαραίτητα αμινοξέα.





Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger] [facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από konradlew. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget