Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Επίσης το site λειτουργεί με εθελοντές και ανεβάζουμε άρθρα που βρίσκουμε ενδιαφέρον από άλλες ιστοσελίδες (γι'αυτό υπάρχει και η πήγη στο τέλος του άρθρου). Δεν είμαστε γιατροί ώστε να κάνουμε πιστοποίηση της ορθότητας του άρθου, γι'αυτό εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω στο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς.

Νόσος Αλτσχάιμερ: 5 κινήσεις για να την προλάβετε

Η συγκεκριμένη μορφή άνοιας τείνει να γίνει η μάστιγα της εποχής μας. Οι ερευνητές ωστόσο μπορούν να μας προτείνουν τρόπους να την προλάβουμε…
Επιμείνετε μεσογειακά


Τα άτομα που ακολουθούν τη μεσογειακή διατροφή, αντιμετωπίζουν κατά 40% μικρότερο κίνδυνο να προσβληθούν από τη συγκεκριμένη μορφή άνοιας σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστήμιου της Νέας Υόρκης που εξέτασε το ρόλο της μεσογειακής δίαιτας στην πρόληψη της ασθένειας. Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 2.250 κάτοικοι της Νέας Υόρκης. Οι ειδικοί τους χώρισαν σε 3 ομάδες ανάλογα με το πόσο πιστά ακολουθούσαν τη μεσογειακή δίαιτα και τους παρακολούθησαν για μια 4ετία. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι ακολουθούσαν μεσογειακή διατροφή, είχαν 40% λιγότερο κίνδυνο προσβολής από τη νόσο Αλτσχάιμερ.

Μάθετε μια ξένη γλώσσα
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, σε σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Neurology» της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας, μελέτησαν 640 άτομα μέσης ηλικίας 66 ετών, οι οποίοι είχαν διαγνωστεί με άνοια και Αλτσχάιμερ. Εξέτασαν με ποιον τρόπο επιδρά η πολυγλωσσία στη διανοητική γήρανση. Σύμφωνα με τα ευρήματα τους λοιπόν, η εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας μπορεί να καθυστερεί την εγκεφαλική παρακμή που συνοδεύει τη γήρανση.

Κοιμηθείτε
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Neurobiology of Aging, αν δεν κοιμάστε επαρκώς, πιθανότατα κινδυνεύετε στο μέλλον να εκδηλώστε προβλήματα μνήμης. Προσπαθήστε να κοιμάστε λοιπόν καθημερινά τις ώρες που πρέπει. Αν έχετε πρόβλημα αϋπνίας που επιμένει καλό είναι να δείτε ειδικό.

Κάντε φίλους
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η κοινωνικότητα και οι φιλίες αποτελούν σημαντικούς εχθρούς της νόσου Άλτσχάιμερ. Πώς; Είναι απλό: με την παρέα αλλά και την κουβέντα με τους φίλους σας κρατάτε το μυαλό σας σε εγρήγορση. Γραφτείτε λοιπόν σε έναν σύλλογο όπου θα βρείτε άτομα με κοινά ενδιαφέρονται και βγαίνετε όσο μπορείτε από το σπίτι σας. 

πηγη


H IΣTOΣEΛIΔA EXEI ΠΛHPOΦOPIAKO XAPAKTHPA. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget